Аукціон з продажу суховантажу, що перебуває у власності Одеського морського торговельного порту, відбудеться 21 серпня, повідомляє «Ділова Одеса».
Держвласник оцінив його у 22,5 млн гривень.
Судно було побудовано в Словаччині 1994 року, довжина сталевого корпусу — 82 метри, ширина майже 13 метрів, осадка — 5,5 метрів, дедвейт — 3680 тонн.
З 2018 по 2019 рік «Де Рібас» перебував у відстої, а з 2020 — у довгостроковій оренді (бербоут чартер) в однієї з турецьких транспортних компаній.
З моменту початку повномасштабного вторгнення «Де Рібас» використовувався для перевезення зерна з дунайських портів Одеської області. Зараз перебуває в турецькому порту Ялова, що в Мармуровому морі.
За словами директора Одеського морського торговельного порту Олексія Мясковського, для підприємства це дуже специфічне судно і його продаж дасть змогу отримати реальні гроші.
«Це дуже старе судно, цього року йому виповнилося 30 років, хоча середній вік суховантажів у світі близько 12-15 років. У минулому у порту був негативний досвід втрати вікових суден, тому продаж цього активу дасть нам змогу отримати додаткові кошти. Ми проводили аналіз ситуації разом із міністерством інфраструктури щодо його майбутнього — у порту немає профільних фахівців для його експлуатації», — зазначив директор.
________________________________________________________________________________________________________________
Одесский порт выставил на продажу старый сухогруз “Де Рибас”
Аукцион по продаже сухогруза, находящегося в собственности Одесского морского торгового порта, состоится 21 августа, сообщает “Деловая Одесса”.
Госвладелец оценил его в 22,5 млн гривен.
Судно было построено в Словакии в 1994 году, длина стального корпуса – 82 метра, ширина почти 13 метров, осадка – 5,5 метров, дедвейт – 3680 тонн.
С 2018 по 2019 год “Де Рибас” находился в отстое, а с 2020 – в долгосрочной аренде (бербоут чартер) у одной из турецких транспортных компаний.
С момента начала полномасштабного вторжения “Де Рибас” использовался для перевозки зерна из дунайских портов Одесской области. Сейчас находится в турецком порту Ялова, что в Мраморном море.
По словам директора Одесского морского торгового порта Алексея Мясковского, для предприятия это очень специфическое судно и его продажа позволит получить реальные деньги.
“Это очень старое судно, в этом году ему исполнилось 30 лет, хотя средний возраст сухогрузов в мире около 12-15 лет. В прошлом у порта был негативный опыт потери возрастных судов, поэтому продажа этого актива позволит нам получить дополнительные средства. Мы проводили анализ ситуации вместе с министерством инфраструктуры относительно его будущего – в порту нет профильных специалистов для его эксплуатации”, – отметил директор.