Порушення прав споживачів: куди можна поскаржитися на продавця чи виробника

У разі порушення прав споживачів виробником чи продавцем товару та послуг необхідно звертатися до суду. Крім того, залежно від порушення можна оформити скаргу до Держподаткової чи Нацбанку.

Про це повідомляє Держспоживслужба.

«Не бійтеся звертатися до суду, адже споживачі звільняються від сплати судового збору за позовами, пов’язаними з порушенням їх прав відповідно до частини 3 статті 22 закону №1023. Зараз це поширений досвід у європейських країнах», – пояснює служба.

До того ж, суди під час військового стану працюють без обмежень.

Споживач може звернутися до Держподаткової, якщо продавець, наприклад, не використовує касовий апарат. ДПС у свою чергу проведе перевірку та винесе рішення про штраф.

У разі маркування товару виключно іноземною мовою споживач має написати скаргу уповноваженому щодо захисту державної мови. А на порушення у сфері фінансових послуг можна поскаржитися до Управління захисту прав споживачів фінансових послуг Нацбанку. Це можна зробити онлайн.

ПІДПИСУЙСЯ НА НАШ TELEGRAM І БУДЬ В КУРСІ ПОСТІЙНО!