Після 13 невдалих спроб продати, Білгород-Дністровський порт нарешті знайшов нового власника – київську компанію “Топ-Оффер”, якою володіє Євген Богуславський. За порт він заплатив 90 мільйонів гривень і з урахуванням ПДВ повинен сплатити 108 млн грн.
Про це йдеться на сайті «Prozorro.Продажі».
Білгород-Дністровський порт розташований на західному березі Дністровського лиману. Він розміщується на 59 гектарах основної території порту (має виходи до девʼяти причалів) та понад 5 га території портопункту Бугаз (один причал) в селищі Затока.
До складу порту також входять дев’ять суден, чотири тепловози, 18 портальних кранів та 56 транспортних засобів
Порт мав чимало проблем: мілководдя, близькість до інших великих портів, Затокський міст, який перешкоджав проходу суден, та борги.
Богуславський зазначив, що діє від імені та на замовлення інвестора, який бажає залишитися анонімним. Він також повідомив, що інвестор має план щодо вирішення проблем порту, зокрема, планує відновити Затокський міст.
«У цьому проекті я дію на користь інвестора. Він усіма планами зі мною не ділився. Але мостом можу сказати, що він його відновлюватиме. Це буде не цього року, бо не все одразу», – розповів Богуславський.
Деталі щодо походження коштів та планів інвестора поки що невідомі, але Богуславський обіцяє розкрити їх протягом наступного місяця.
Киевская компания “Топ-Оффер” приобрела Белгород-Днестровский порт за 90 млн грн
После 13 неудачных попыток продать, Белгород-Днестровский порт наконец-то нашел нового владельца – киевскую компанию “Топ-Оффер”, которой владеет Евгений Богуславский. За порт он заплатил 90 миллионов гривен и с учетом НДС должен уплатить 108 млн. грн.
Об этом говорится на сайте «Prozorro.Продажи».
Белгород-Днестровский порт расположен на западном берегу Днестровского лимана. Он находится на 59 гектарах основной территории порта (имеет выходы до девяти причалов) и более 5 га территории портопункта Бугаз (один причал) в поселке Затока.
В состав порта также входят девять судов, четыре тепловоза, 18 портальных кранов и 56 транспортных средств.
Порт имел много проблем: мелководье, близость к другим крупным портам, Затокский мост, препятствовавший проходу судов, и долги.
Он также сообщил, что у инвестора есть план по решению проблем порта, в частности, планирует восстановить Затокский мост.
«В этом проекте я действую в пользу инвестора. Он всеми планами со мной не делился. Но мостом могу сказать, что он будет его восстанавливать. Это будет не в этом году, потому что не все сразу», – рассказал Богуславский.
Детали по происхождению средств и планов инвестора пока неизвестны, но Богуславский обещает раскрыть их в течение следующего месяца.