Українські мобільні оператори виявилися непідготовленими до тривалих блекаутів.
Про це повідомляється на офіційному сайті НКЕК (Національної комісії, яка здійснює державне регулювання у сфері електронних комунікацій, радіочастотного спектру та послуг поштового зв’язку).
Нацкомісія, яка здійснює державне регулювання у сферах електронних комунікацій, виявила порушення у компаніях: «Київстар» у Київській, Одеській, Львівській та Вінницькій областях; Vodafone Україна — у Київській, Одеській, Львівській та Дніпропетровській областях; lifecell — у Київській, Одеській, Львівській та Рівненській областях.
Позапланові перевірки показали, що деякі найбільші оператори мобільного зв’язку не готові до 3-денного блекауту щодо забезпечення зв’язком об’єктів критичної інфраструктури.
У рішенні регулятора йдеться про те, що всі оператори мають забезпечити автономність та безперервність надання послуг абонентам протягом 3 діб, щоб не повторилась ситуація 2022 року.
Компанії мобільного зв’язку мають усунути недоліки у 20-денний термін.
«Всі мобільні компанії повинні бути забезпечені достатньою кількістю електрогенераторів, паливно-мастильних матеріалів, автономних джерел живлення. Також оператори повинні бути готові оперативно реагувати на втрати резервів і замінювати генератори, що вийшли з ладу», — йдеться у висновку Нацкомісї.
📗 t.me/dilova_odesa
📘 facebook.com/BusinessOdessa
📙 dilova.com.ua