Додаток “Дія” розпочинає часткову монетизацію своїх сервісів. З 1 червня 2025 року набирає чинності перший платний сервіс, який торкнеться бізнес-користувачів.
Про це повідомляє Міністерство цифрової трансформації України.
Першою платною функцією стане передача електронних копій документів для бізнесу, зокрема для банків та інших організацій. Це дозволить компаніям значно прискорити та спростити процес отримання офіційних цифрових документів від своїх клієнтів.
Щоб використати цей сервіс, бізнесу необхідно буде сплатити одноразовий внесок за підключення у розмірі 21 617 гривень. Крім того, за кожен успішно опрацьований запит на передачу документів стягуватиметься плата у розмірі 9,8 гривні.
При цьому для користувачів програми “Дія” надсилання одного документа залишиться безкоштовним. Платним стане мультишеринг – одночасна передача двох та більше документів.
Функція передачі документів через “Дію” існує з 2020 року і має значну популярність — щомісяця нею користуються понад 1,3 мільйона разів. Потенційними клієнтами платного сервісу є не лише банки та страхові компанії, але також платіжні системи, мобільні оператори, платформи таксі та сервіси електронного документообігу, зацікавлені у швидкій та безпечній ідентифікації користувачів.
За словами керівника команди впровадження “Дія” Олексія Вовка, банки та страхові компанії вже висловили готовність оплачувати ці послуги.
Надалі Міністерство цифрової трансформації планує запровадити плату за використання ще двох сервісів: “Дія.Підпис” для юридичних осіб, який дозволить компаніям підписувати документи онлайн, та Diia.OAuth – інструмента електронної ідентифікації для безпечного входу в сторонні сервіси.