ДВІЄЧНИКИ ПРОТИ ВІДМІННИКІВ
Ця статья про якості, які двоєчникам і відмінникам потрібно позичити один в одного, щоб у дорослому житті стати і успішними, і щасливими.
Домовимося, що назви ці умовні та почнемо з двієчників. Вони зазвичай шебутні і веселіші, щирі, емоційні і рухливі.
- ДВІЄЧНИКИ з легкістю ставляться до помилок. Їхній девіз: «Не помиляється той, який нічого не робить». Надалі це надає їм право діяти. Вони пробують, експериментують, починають стільки разів, скільки їм потрібно на благо результату, який їм потрібен. У той час як відмінники, чий девіз «Сім разів відмір, один раз відріж», можуть захопитися «замірами», а до справи так і не приступити – вже або актуальність зникає, або їх особистий інтерес.
- ДВІЄЧНИКИ вільні та винахідливі. У них завжди мільйон ідей, як організувати свято, куди вирушити у похід чи зірвати урок. А які дивовижні історії ми всі слухали про причини запізнень чи не зроблені домашки! Втім, у творчому підході їм не відмовиш, а це здатність знаходити нестандартні рішення та бачити можливості там, де інші їх не помічають. Відмінники ж часто мислять формулами, таблицями і раніше заготовленими рішеннями, а в наш час швидкостей шаблони швидко застарівають і не приносять бажаних результатів.
- ДВІЄЧНИКИ щедрі на емоції. Стоячи біля дошки вони можуть щиро видати весь спектр, від смутку по забутому щоденнику до радості, від того, що він нарешті знайшовся, якщо, звичайно, вчитель передумав сьогодні ставити двійку. Також двієчники завжди чітко зчитують настрій вчителя, вміють домовитися про перездачу або просто переконати, що зауваження у щоденнику може зламати їм життя. І хто як не можуть легко заспокоїти і розвеселити відмінника, коли той нескінченно засмучений через незначну помилку в річній контрольній? Вміння відчувати емоційний стан та впливати на нього дозволяє ефективно взаємодіяти з людьми, розуміти їх потреби та знаходити точки дотику. А це надзвичайно корисні якості для будь-якої сфери життя. Відмінники ж часто зосереджені на результаті, емоції їх відволікають, тому залишаються не вираженими і не пізнаними, а відносини між ними та іншими не налагодженими.
Тепер перейдемо до відмінників і того, чому двієчникам не завадить навчитися у них.
- ВІДМІННИКИ вміють вчитися. Зазвичай вони мають гарні навички навчання та засвоєння нових знань. Це може бути корисним для двоєчників, оскільки вони можуть усвідомити важливість постійної самоосвіти та продовжити розвиватися та вчитися новому навіть після здобуття невдалого досвіду. До речі, навик цей можна розвинути.
- ВІДМІННИКИ мають самоконтроль і вміють дотримуватися дисципліни, а це сприяє досягненню цілей. Розвиток таких якостей може допомогти двоєчникам в управлінні своїм часом, установці та досягненні цілей.
- ВІДМІННИКИ часто мають розвинені аналітичні навички, здатність до об’єктивного аналізу інформації та прийняття обґрунтованих рішень. Придбання цих навичок може допомогти двоєчникам у критичному мисленні та вирішенні проблем у різних сферах життя.
Сподіваюся, такий взаємообмін піде на користь усім школярам та учням, у якому б віці вони не були. Розкажіть про це вашим дітям та поділіться з друзями, і нехай навчання всім буде в радість!
ІРИНА МАРЗАК
Практикуючий психолог, психотерапевт, член Всесвітньої Асоціації Позитивної та Транскультуоальної Психотерапії, член Міжнародної Асоціації Психосоматичних консультантів, автор тренінгових програм, тренер, коуч.
Facebook – ІРИНА МАРЗАК
Instagram – ІРИНА МАРЗАК
Ділова Одеса Телеграм
📘 Facebook
📙 Сайт