Більшість (84%) представників малого, середнього та великого бізнесу допомагають вирішувати соціальні питання. Майже половина підприємців (43%) надають товари чи послуги, пов’язані з їхньою діяльністю, а 36% – підтримують грошима. Співробітники майже третини (32%) компаній займаються волонтерством.
Про це свідчить опитування компанії Gradus Research та громадської організації Impact Force, яке проходило серед представників 316 бізнесів.
Лідирує допомога військовим, до якої залучено 41% підприємств. Також долучаються до розвитку громад (29%) та виділяють кошти на соціальний захист (27%). Більше половини бізнесів (53%) допомагають вирішувати соціальні проблеми, надаючи матеріальну допомогу безпосередньо адресатам.
Третина компаній (37%) допомагають через партнерські благодійні чи громадські організації. Самостійні соціальні програми реалізують 27% бізнесів.
Половина компаній (48%) виділяє до 10 тис. грн. щомісяця, що характерно для невеликих фірм. Ще чверть бізнесів витрачає від 10 до 50 тис. грн. Проте бюджети на соціальні ініціативи компанії з оборотом понад 1 млрд. грн. на рік можуть перевищувати 1 млн. грн. на місяць.
“Можна говорити про високу включеність українських бізнесів у вирішення соціальних проблем. Навіть компанії з річним оборотом до 100 тис. грн знаходять можливість донатити на соцпотреби щомісяця продукцією, грошима чи волонтерством. Більше того, переважна більшість бізнесів готова продовжувати ці соціальні ініціативи і після закінчення повномасштабної війни», – наголосила засновник та директор Gradus Research Євгенія Близнюк.
Громадяни України, які були зняті з військового обліку у зв’язку з вибуттям за межі України на строк більше ніж три місяці, зобов’язані до 16 червня стати на військовий облік шляхом особистого прибуття до ТЦК. Про це йдеться у постанову уряду №563.