ринок реклами
Економіка

Рекламний ринок в Україні впав більш ніж на 70%

Такий спад у Мінкульті безпосередньо пов’язують із повномасштабним вторгненням російських військ в Україну.

Ринок реклами обвалився на 70% через війну. Про це заявив міністр культури та інформаційної політики Олександр Ткаченко, пише «Укрінформ».

За словами міністра, такий спад пов’язаний із повномасштабним вторгненням росії.

Відзначимо, спад у березні обсягів ринку телевізійної реклами із майже 889 млн грн до нуля демонструють у червні тенденцію до відновлення. Позитивна динаміка розпочалася з квітня. Тоді обсяг ринку відновився до 9 млн грн. У червні показники ринку становили 12% від показників лютого – 106,5 млн грн.

«Усе дуже залежить від розвитку ситуації на фронті. Якщо не буде подальшого погіршення та з урахуванням успішних січня-лютого 2022 року, ми оцінюємо, що за підсумками року зможемо вийти на 35-40% від 2021 року», — зазначили в Razom Group.

Підписуйся і будь в курсі ПОСТІЙНО: https://t.me/dilova_odesa

Консультация специалиста

Календар

Май 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031