Одещина

Мешканка Одещини домоглася повернення грошей за ненадання послуг фітнес-клубом

Спортивний заклад в Одеській області повернув споживачці 4 550 грн. Причина — неналежне надання послуг.

У серпні поточного року до Головного управління Держпродспоживслужби в Одеській області надійшло звернення від споживачки щодо неналежного надання послуг фітнес-клубом одного із спортивних закладів Одеської області. Як зазначила заявниця, у жовтні 2021 року, згідно з договором, вона сплатила послуги клубу у розмірі 4 550 грн.

Офіційне відкриття спортивного закладу було заявлено на кінець 2021 року. Однак в обумовлений строк з невідомих заявниці причин відкриття закладу не відбулося.

У перших числах травня 2022 року внаслідок проведення бойовий дій під час воєнного стану, заявниця з донькою вимушені були покинути своє місце проживання та виїхати за кордон. У середині травня заявницю сповістили про офіційне відкриття та початок роботи вищезазначеного спортивного закладу.

Зважаючи на обставини, що склалися, заявниця звернулася до спортивного закладу з вимогою про відшкодування грошових коштів у розмірі 4550 грн., тому що її абонемент взагалі не було активовано. Проте їй було відмовлено.

З огляду на викладене, спеціалістами Головного управління, проведено роботу для забезпечення повного та всебічного розгляду звернення заявниці, забезпечення захисту її прав як споживача в умовах воєнного стану.

За результатами проведеної роботи наразі суб’єктом господарювання — представником вищевказаного спортивного закладу Одеської області відшкодовано споживачці грошові кошти у розмірі 4 550 грн. за неналежне надання послуг фітнес-клубу.

Консультация специалиста

Календар

Май 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031