При відновленні електропостачання після стабілізаційних відключень всі споживачі відразу вмикають потужні електроприлади. Це спричиняє одночасний значний ріст навантаження та аварії на електромережах. Як наслідок – мешканці повторно лишаються без світла, але вже не через стабілізаційне відключення, а через аварію.
Щоб цього уникнути, ДТЕК Одеські електромережі просить своїх клієнтів дотримуватись простих правил розумного енергоспоживання.
П’ять рекомендацій від ДТЕК Одеські електромережі, як правильно включати електроприлади після стабілізаційного відключення:
- Якщо у вас зникло світло через стабілізаційне відключення за графіком – відключіть від мережі всі енергоємні прилади: пральні машини, чайники, бойлери, електронагрівачі, електроопалення, електроплити. А також вимкніть світло в приміщеннях, де в цей час не перебувають люди.
- Після того, як у вас з’явилось світло, одночасно не включайте всі енергоємні прилади (обігрівачі, бойлери, електроплити, електрочайники тощо). Якщо у вас вдома декілька енергоємних приладів, обмежтесь включенням в мережу одного приладу, а інший включіть в інший період часу, обов’язково відключивши попередній.
- Енергоємні прилади, які мають таймери включення, запрограмуйте на роботу в нічний час з 00.00 до 06.00 ранку.
- Споживачам, які мають в користуванні електродвигуни і насосні станції, рекомендуємо їх відключати від мережі (електродвигуни дають надзвичайно високе навантаження на електромережі під час свого пуску). Включайте їх в мережу за 20-30 хвилин після появи електроенергії.
- Бізнес-клієнтів просимо відмовитись від використання зовнішнього освітлення фасадів офісів, ресторанів, торгових центрів.
Наразі це найкраща підтримка енергетиків, котрі в режимі 24/7 роблять все можливе, щоб кожен вдома мав світло.
Нагадаємо, що у разі необхідності збалансувати енергосистему за розпорядженням НЕК Укренерго можуть відбуватися стабілізаційні відключення. Про них компанія обов’язково повідомляє в соцмережах та на сайті.

ПІДПИСУЙСЯ НА НАШ TELEGRAM І БУДЬ В КУРСІ ПОСТІЙНО!