Економіка

Майже половина компаній змогли наростити прибутки в умовах війни, – опитування

Третина компаній повністю або частково переорієнтували діяльність за кордон після початку повномасштабної війни. Понад половину бізнесів (55%) зазнали економічних втрат, а 45% компаній прибутки навіть зросли.

Про це свідчить дослідження «Життєстійкі. Битва за майбутнє» групи One Philosophy.

Дослідження ґрунтується на 30 інтерв’ю керівників компаній та відомств із 12 галузей. До списку увійшли компанії «Нібулон», Vodafone, Rozetka.ua, McDonald’s, EVA, SkyUp!, «Добробут», «Укрзалізниця», Патрульна поліція тощо.

Понад половина представників бізнесу проводили підготовку та мали алгоритми дій на випадок повномасштабного вторгнення рф.

Усі керівники зазначили, що підтримували співробітників із початком війни, зокрема, допомагали виїхати у безпечніші регіони. П’ята частина компаній евакуювала працівників власним коштом. Роботодавці продовжували виплачувати зарплату, навіть якщо компанія тимчасово не працювала.

Кожна друга компанія розгорнула свій кризовий штаб у перші дні війни. Дві третини керівників (74%) зазначили, що кількість працівників вдалося зберегти, 10% – суттєво знизили штат, а 16% – розширили команду.

ПІДПИСУЙСЯ НА НАШ TELEGRAM І БУДЬ В КУРСІ ПОСТІЙНО!

Консультация специалиста

Календар

Апрель 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930