Міжнародний перевізник
Одеса

Міжнародний перевізник із Одеси повернув незадоволеній пасажирці 5500 грн за квиток

Перевізник на міжнародному маршруті «Одеса-Афіни» повернув жінці 5 500 грн за придбаний квиток у зв’язку з неналежним наданням суб’єктом господарювання послуг пасажирського автомобільного транспорту.

Про це повідомили у ГУ Держспоживслужби в Одеській області.

Жінка придбала квиток для проїзду з міста Одеси до столиці Греції Афін, однак у день від’їзду, прибувши на автостанцію, з якої мав відправитись транспортний засіб за заявленим маршрутом, споживачка зіткнулася з невідповідністю зазначеного транспортного засобу класу комфортності, раніше заявленого перевізником. Заявниця звернулася до перевізника з вимогою про відшкодування грошових коштів у розмірі 5 500 грн за придбаний нею квиток для проїзду з Одеси до Афін у зв’язку з неналежним наданням суб’єктом господарювання послуг пасажирського автомобільного транспорту. Проте перевізником було відмовлено у задоволенні вимог споживачки.

Як повідомили у Головному управлінні Держпродспоживслужби в Одеській області, у серпні поточного року до надійшло звернення від споживачки щодо неналежного надання послуг пасажирського автомобільного транспорту одним із перевізників Одеської області на міжнародному маршруті «Одеса-Афіни».

За результатами проведеної роботи наразі перевізником відшкодовано споживачці грошові кошти у розмірі 5 500 грн за неналежне надання послуг пасажирського автомобільного автотранспорту на міжнародному маршруті «Одеса-Афіни». Про даний факт споживачка особисто повідомила Головне управління.

ПІДПИСУЙСЯ НА НАШ TELEGRAM І БУДЬ В КУРСІ ПОСТІЙНО!

Консультация специалиста

Календар

Апрель 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930