Перевізник на міжнародному маршруті «Одеса-Афіни» повернув жінці 5 500 грн за придбаний квиток у зв’язку з неналежним наданням суб’єктом господарювання послуг пасажирського автомобільного транспорту.
Про це повідомили у ГУ Держспоживслужби в Одеській області.
Жінка придбала квиток для проїзду з міста Одеси до столиці Греції Афін, однак у день від’їзду, прибувши на автостанцію, з якої мав відправитись транспортний засіб за заявленим маршрутом, споживачка зіткнулася з невідповідністю зазначеного транспортного засобу класу комфортності, раніше заявленого перевізником. Заявниця звернулася до перевізника з вимогою про відшкодування грошових коштів у розмірі 5 500 грн за придбаний нею квиток для проїзду з Одеси до Афін у зв’язку з неналежним наданням суб’єктом господарювання послуг пасажирського автомобільного транспорту. Проте перевізником було відмовлено у задоволенні вимог споживачки.
Як повідомили у Головному управлінні Держпродспоживслужби в Одеській області, у серпні поточного року до надійшло звернення від споживачки щодо неналежного надання послуг пасажирського автомобільного транспорту одним із перевізників Одеської області на міжнародному маршруті «Одеса-Афіни».
За результатами проведеної роботи наразі перевізником відшкодовано споживачці грошові кошти у розмірі 5 500 грн за неналежне надання послуг пасажирського автомобільного автотранспорту на міжнародному маршруті «Одеса-Афіни». Про даний факт споживачка особисто повідомила Головне управління.